8 thoughts on “You know what? I don`t exist! Hahaha!

  1. În primul rând, ești o frumoasă.
    În al doilea rând, în legătură cu Facebook-ul… mi-am făcut în 2009 cont, când încă nu prea era populat, la început mă bucuram că nu mai vedeam fețe de fețe ca pe hi5 însă acum e groaznic ce e acolo… Opresc facebook-ul fiindcă mă ajută să țin legătura cu rude/prieteni de sunt plecați, să share-uiesc postări de pe blog (am și o pagină a blogului), să cunosc persoane noi și interesante fiindcă nu prea dau accept la orice cerere și încerc să selectez „după ochi”. Consider că are și plusuri dar și minusuri. Oricum sunt de părere că ar trebui măcar să încerci. Și eu am avut o perioadă când devenisem obsessed 😀 Dar mi-a trecut, cred că din cauză că „am ajuns la o vârstă” :)))

    • multumesc mult draga mea!:*
      sa stii ca ma cam “ademenesc” prietenii astia ai mei sa imi fac…dar mi-e frica sa nu revin obsessed:-)) si sa stau non-stop pe facebook! :-))
      sunt de acord cu tine ca are si plusuri si minusuri…acum astept sa imi vina “barbatu” acasa, sa il bag in sedinta si sa vedem…ne facem sau nu- sa nu intervina discutii dupa aceea :-))
      te puupaces!

      • E bine așa, înțelegere înțelegere. Vă puneți de acord. Eu l-am „ademenit” pe al meu să-și facă la început că erau jocurile acelea gen FarmVille și aveam nevoie de ajutor și așa și-a făcut cont. Dar nu prea intră… decât dacă-i trimit eu ceva sau rareori pentru o poză două :))) Băieții ăștia… :)) :*

  2. Paving armed forces can in addition exist immensely elderly planned designed for the purpose of constructing a driveway as it dynamically helps people to adapt the superficial parts of their homes in a incredibly fashionable and fashionable practice. A driveway that is constructed in a fashionable process in fact grabs the attention of the guests and leaves a obliging smash in their minds. Getting a driveway built in your house control institute to live irritating planned designed for some as it involves a big calculation of time and it can substantiate to live costly by the side of times and it tends to become repetitive preordained for people by the side of times and they are accurate to some stage. There is totally refusal reservation that having an impressive driveway constructed in your house provides that compelling appeal that leaves the guests spell bounded.

  3. I simply wanted to thank you a lot more for your amazing website you have developed here. It can be full of useful tips for those who are actually interested in this specific subject, primarily this very post. Your all so sweet in addition to thoughtful of others and reading the blog posts is a great delight in my opinion. And thats a generous present! Dan and I usually have enjoyment making use of your recommendations in what we need to do in the near future. Our checklist is a distance long and tips will certainly be put to excellent use.

Leave a Reply

